THOUGHTS

Frågan är om jag någonsin kommer kunna fly undan det här beteendet. En del av mig tycker att det inte är några konstigheter men jag vet att den största delen bara ignorerar och låtsas som ingenting. Hur många gånger ska man lyckas lura sig själv? Jag vet inte vad det är jag söker. För jag vet inifrån och hela vägen ut hur det är. Jag vet vad som varit, jag vet hur det är och jag vet hur det alltid kommer att vara. Det finns egentligen ingenting att tänka över. Det gäller bara att bestämma över sina egna handlingar. Tankarna och känslorna kommer jag inte kunna fly, dom kommer finnas så länge dom känner för att finnas. Precis som du alltid kommer att finnas. Nära eller långt bort. Jag sitter inte med en klump i magen. Jag sitter inte med gråten i halsen, som jag gjort så många gånger tidigare. Men jag blir matt. Matt på mig själv. En liten del av dig, kan göra så mycket med mig.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback