THE DARKER INSTINCT



Kollar igenom datorn och finner lite smått och gott som man glömmer bort att det ligger och skrotar i någon mapp. Som det här till exempel. En helt vanlig kväll för oss skulle jag säga. Då menar jag inte just en fotosession i webbkameran utan mer själva beteendet. Humorn är på topp när man kan sitta i timmar och skratta åt saker som sig själv i en webbkamera och ta kort på kort på kort. Men det är stunder som dessa som jag älskar oss som mest.

Jag "råkade" somna efter jobbet. Vaknade vid åtta och var väl inte överdrivet sugen på att laga middag, så jag lyxade till det med knäckebröd och räkost. Fina saker. Nu ångrar jag mig dock då jag inte har någon matlåda, jag som har varit så duktig med mina matlådor senaste tiden. Verkar som det får bli gröt både till frukost och lunch. Om jag inte ställer mig och steker på den där kycklingen nu vill säga. Men det vet vi ju alla att det aint gonna happen.

Borde hoppa in i duschen. Men jag har fastnat här med ett glas mjölk och Takidas nya album. Bra. Riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Du vet ej vem!

Tänkte bara meddela dig om att jag fick för mig att styra upp ett glas oboy då jag läser din dagbok för första... möjligtvis andra gången...

Tummen upp för dig min vackra fura!

Tänk om du bara visste vem det var som skrev nu.... Saknar dig lite skall du också veta! =P

2009-09-07 @ 23:40:05
Postat av: Louise

haha SÅDÄR kan du ju inte skriva vem du nu är.. Vem är du? haha

2009-09-07 @ 23:50:23
Postat av: Du vet fortfarande ej vem!

Om du tittar upp så ser du att jag faktiskt kunde skriva så, står ju svart på vitt pekar haha =P

2009-09-08 @ 00:04:50
Postat av: Louise

jo jo, jag ser att du kunde skriva så men.. jag tycker att du ska säga vem du är..:)

2009-09-08 @ 00:12:06
Postat av: Sis

Fin header Pull :D

2009-09-08 @ 21:11:22
Postat av: Madeleine Lindberg - FOTO

Fin header! :) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback