NIGHTY

I brist på annat kan man ju lika gärna uppdatera. Uppdatera och berätta hur tråkigt jag har. Fruktansvärt tråkigt, för att vara ärlig. Jag har ätit soppa, jag har ätit glass och kollat på Freaky Friday. Förstår att ni blir hemskt avundsjuka på min lördagkväll, så jag kanske egentligen inte ska tillägga den lilla detaljen att jag även har druckit te, tänt ljus och lyssnat på lugn skär-mig-i-handleden-musik, då spricker ni väl av avundsjuka.

Tydligen så var det ingen som hörde min bön om att få bli bra idag. Eller så sket dom i mig och hjälpte någon annan liten stackare, väl var väl kanske det. Jag överlever. Jag vet att jag tjatar men förstå hur less man blir. Jag lovar att vara glad och positiv igen så snart jag blivit frisk och får se något annat än dessa väggar.

Nu ska jag svida om och göra mig redo för Labbet.

NOT
.

Nu ska jag röka, corsodyla och krypa ner.
Jaha ville du komma hit och skeda? Varsågod. Varsugud.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha! För en sekund tänkte jag: Vadå labbet?

2009-09-20 @ 04:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback