mina äckligt snygga högerskor

245b72f6de229821fcb61fdde2d0d023.png














Hämtade ut dom här läckerbitarna som ger mig sko-orgasm efter jobbet. Lyckligt ovetande att det låg två högerskor i kartongjäveln. Försöker få tag i telefonnummret till Nelly men det visar sig att dom endast har kundtjänst via mail. Mailar och får visserligen svar förvånansvärt snabbt. Jag säger att jag vill ha en vänstersko så snart som möjligt, gärna innan helgen. Då får jag detta till svar:

Expressbyte
Nu finns även möjligheten till expressbyte här på nelly.com Så här gör du: Gör precis som vid en nybeställning. Du loggar in på din sida på nelly.com, lägger det/de plagg/varor som du vill byta till i varukorgen. Välj det betalsätt du vill ha och klicka sedan på beställ.

I samband med detta skall du skicka tillbaka det du vill byta ifrån. När du ska skicka tillbaka varor till oss ska du helst använda samma påse som du fått varorna i. Högst upp på den vita delen av din faktura-/fraktsedel finns en förbetald returetikett som du kan använda vid retur till oss. Använder du denna returetikett behöver du inte lägga ut pengar för returfrakten utan det är bara att lägga din retur på närmaste postlåda. Lägg i plaggen/varorna som du skall lämna tillbaka tillsammans med returnotan.

Returnotan skall du fylla i på följande sätt vid express byte: Under ”returnerade varor” fyller du i artikelnummer på de varorna som du skickar i retur. Under ”önskade varor vid byte” skriver du i ordernummer på din nya beställning samt skriver expressbyte efter. Du skall även kryssa i rutan på framsidan av returnotan! (den gula sidan)

När vi får in de returnerade varorna så korrigerar vi dessa på din beställning samt tar bort de extraavgifterna som du fått ligga ute med.

En stor fördel med expressbyte är att du får de varorna du vill byta till mycket snabbare än vid standard byte!

Det är säkert bara jag, men jag tycker det verkar komplicerat. Kanske för att jag aldrig har skickat tillbaka något. Så nu har jag ett nytt par på väg till mig, och sitter här med två högerskor som jag måste få iväg. Påsen dom vill att jag ska skicka tillbaka skorna i har jag redan haft sönder, var ju så exalterad när jag öppnade den. Vem öppnar påsen "som man ska"? Man förväntar ju sig rätt varor och inte att man ska behöva använda den påsen igen. Nåväl, jag ska nu försöka fylla i rätt och skicka tillbaka skönheterna, i väntan på dom nya skönheterna. Förhoppningsvis en höger och en vänster denna gång. Men allstå ska jag gå till posten med skorna och köpa ngt att skicka iväg dom i där? Vad gör jag av returlappen? Jag fattar ingenting. Har läst flera gånger, men jag får väl läsa igen då.


Kommentarer
Postat av: Natta

ne jag tycker Nelly's returer är jättekomplicerade haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback