MEN SKJUT MIG

Dagen började uselt. Ingenting var egentligen bra. Blev dock bättre och bättre och ganska så hyffsad när jag väl kom hem. Tog tag i matlagning, disk, tvätt, dammsugning med mera, med mera. Sen hände något. Kläderna ligger ännu i IKEA-kassarna och jag skulle ju ljuga om jag sa att jag ska ta tag i att packa upp och in det ikväll. Tröttheten tog över mig. Men inte bara. Jag fick den där dumma dumma dumma dumma dumma klumpen i magen som jag inte känt på väldigt väldigt länge. Jag blir så jävla arg. På mig själv. Lille lille dumme fanskap.



Jag är ledig på onsdag.
En tisdagsutgång känns mer än lockande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad innehåller den dumma, dumma klumpen i magen?



LOOOOOOOOOOVE YOU



Ps. Mamma vill att du ska må bra <3

2009-10-02 @ 16:38:49
Postat av: Anonym

Vad innehåller den dumma, dumma klumpen i magen?



LOOOOOOOOOOVE YOU



Ps. Mamma vill att du ska må bra <3

2009-10-02 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback