LE ROU-STENOUT

När jag var sängliggande längtade jag ut, idag när jag jobbade längtade jag in till sängen. Otippat, känner jag.

När jag väl kom hem hann jag vila i ungefär tio minuter innan Joanna & Barris ringde och frågade om dom skulle plocka upp mig för lite middag och häng. Att föreslå något sådant när jag vilar kan egentligen aldrig vara någon idé, med tanke på att jag tillhör en av dom som älskar att vila och brukar trycka bort ljudet vem det än är som ringer. Sova en timme eller två. Eller tre. Underbart. Men eftersom jag inte hade träffat mina vänner på över en vecka så röck jag mig i kragen. Det blev middag från grekiska kolgrillsbaren och lite trevligt vardagshäng på Joannas soffa. En kick av mina underbara vänner var exakt vad jag behövde. Helgen är mer än välkommen så att vi får köra. På't ba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback