SENASTE DYGNEN HAR JAG;

- blivit upprörd på åhlens city som fortf. inte fått in nouba-produkten jag söker
- efter mycket om och men lagt i en mahognyfärg i håret
- vägt upp helgen som gick med rödvin och en helkvällsutgång i måndags. hotellbaren, femtiofyra, labbet.
- dansat med farkosttekniker klädda i frack, hatt och käpp.
- fått nattligt besök som jag sedan prioriterade bort pga irritation samt hunger.
- förklarat för kassatjejen på donken att det inte va ngn fara att vänta i tre minuter på hamburgaren då det inte gick ngn nöd på mig eftersom jag hade beställt mat för 105 kronor. (tillägger att jag fick i mig ungefär en tredjedel av min beställning, nog för att man är bakishungrig, men jag är ju inte hulken)
- sovit och svettats på Joannas soffa.
- ätit lite mer, tacos bland annat. och citronkex med cremefyllning.
- tagit mig igenom en dag som alla andra på jobbet.
- ätit lite igen, fiskpinnar med aioli.
- haft pappa över som fixat min lampa, satt upp tavlor/ramar samt hjälp mig rota i källaren.
- beställt lite kort på framkallning.
- tänk och tänkt och tänkt lite igen på att det verkligen är dags att komma igång med träningen igen.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback