VITT SOM SNÖ

Jag förstår att ni är hemskt nyfikna på hur min första fredag på vita månaden har gått. Och jag är ledsen om jag gör er besvikna, men jag har hållt mig till akoholfritt precis som jag har sagt att jag ska göra till den 18:e december. Visst fan rycker det i partynerven en fredag som denna när man har varit på ett gott och fnittrigt humör hela dagen/kvällen lång. Men å andra sidan ska det bli skönt att vakna pigg och fräsch, träna och förhoppningsvis få ut lite av dagen. Kvällen imorgon bjuder på bio, sen kan man fan checka av en av fyra helger.

För övrigt, vet ni hur mycket jag tänker på Thailand? Hela, hela, hela tiden.



Kommentarer
Postat av: Tess

Jag med! Hela, hela, hela tiden! MAGONT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback