ETT UNS TRÄNINGSVÄRK

Jag har ont i varenda liten del och muskel av min kropp. Nog för att det ska kännas att man har tränat, men just nu känns det snarare som att jag har blivit överkörd av något. Magen kurrar och känns tom, vilket den är också då jag desperat som jag är, kör på naturdiet till middag just nu och ett tag framöver. Gröt, sallad, naturdiet. Mycket vatten och frukt. Låter halvkul, jag vet. Men om Thailand blir av om några månader skulle det vara något att vara lite tajtare, så att säga.

Brukar stå att sömn är ett bra skönhetstips, så det tänkte jag satsa på nu. När jag vaknar imorgon hoppas jag att det här som känns som en början till en förkylning är borta, inte okej att bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

thailand? Vad, när?

2009-11-24 @ 22:51:48
Postat av: Louise

thailand i april om ekonomin går ihop.. :) på?

2009-11-24 @ 22:59:54
Postat av: jobo

hur länge? Är det du och Joanna? :)

2009-11-24 @ 23:17:19
Postat av: Louise

det var joanna och barris som skulle åka i mars från början, men då skulle joanna hyra ut sin lägenhet hela mars så då blev det april och yttligare en månad på sig att spara för min del, så det kanske kan gå. 2 veckor!

2009-11-25 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback