schleten

Så var den romantiska sagan slut. Tråkigt, jobbigt, ledsamt. Men livet går vidare har jag lärt mig.

Efter det beskedet igår tömde jag och Joanna en dunk rödvin, jag grät av mig och vid två snåret entrade vi Solidaritet. Stötte på en gammal bekant och hans vän, dansade och blev fullare och fullare och kvällen slutade inte förrens vid sex tiden och upp vaknade jag på ett annat ställe än hemma. Fortsatte dagen hemma hos Tess för att senare dra mig mot Joanna igen. Nu sitter vi här och fläskar. Jag, Joanna & Johanna. Vi har ätit en sen middag och laddat upp med chips, glass och godis. Imorgon står det jobb på schemat och efter det grillkväll hos en på jobbet. Det gäller som sagt att hålla sig sysselsatt tider som dessa. Och jag tackar mina underbara vänner och syster för att ni finns, utan er hade det här sugit ännu mer!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag kommer aldrig lämna dig igen... Älskar dig!

2009-05-09 @ 10:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback