PIGG TJEJ ELLER

Torsdagens och fredagens festande har satt sig lite överallt på mig. I huvudet, munnen, kroppen. Egentligen vill jag bara krypa ner i sängen och dricka fanta. Eller vill och vill, men det skulle vara jävligt skönt. Men vårvädret, lördag och vinet lockar ändå mer. Det blir till att bita ihop och svepa en redbull och se vad det blir av denna kväll. Två senaste kvällarna har slutat på Solidaritet. Inatt dansade jag ihop tio tusen steg där inne till endast housemusik, vilket jag i vanliga fall inte riktigt föredrar. Men ett yttligare inträde där denna helg är inte att tänka på. Ikväll blir det endast jag och Joanna, om vi sedan hamnar i ngn slags bubbla som igår får vi se. Vin ska det drickas i alla fall.

 Bubble, bubble!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback