Parapapapapapapapapa!

Har bott hos Joanna sen i torsdags. Det blev en sväng till stan, Village för att vara exakt. Fyllemat som vi konstanterade att vi inte hade ätit på länge. Hem till lite utomhusjacuzzi samt ett dopp i den kalla poolen. Sen var det dags att däcka. Igår låg vi ner mest hela dagen. Jag sov och sov, likaså idag. Kom upp vid tolv, och nu har jag tagit mig hem. Jag tycker det är så himla roligt att åka fram och tillbaka, så snart ska jag åka dit igen. Eller så är det av den anledningen att jag behövde hämta lite saker och fixa här hemma. Men snart ska jag tillbaka som sagt, då blir det tacos och alkohol.



Vet inte riktigt hur efter vi är men vilken jävla låt. Får en att vilja dansa i all evighet!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Den är ju sååå skön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback