JUST ANOTHER MONDAY




Sitter här med lite V. Maggio och har smått dåligt samvete för mig själv att jag hoppade gymet idag. Men jag skyller på trötthet samt huvudvärk. Man kan inte alltid vara på topp. Hämtade ut min adidasjacka som hade anlänt istället och för att spendera mer pengar, pengar jag för övrigt inte ens har, beställde jag nyss nya linser. Tji fick jag när jag fick beställningsbekräftelsen och såg att leveransen inte är förens 8 juni. Då hade jag ju faktiskt kunnat ha skitit i att slösa pengar som inte finns just nu. Bittert. Slösa mina näst intill sista pengar som jag faktiskt har ska jag göra om ett par timmar när det kommer en ölleverans. Men det är det värt. Tror jag. Hoppas jag. Intalar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback