helg

Nu är den äntligen här, älskade fredag.
Sitter kvar på jobbet i väntan på mina två J:n som ska komma och hämta upp mig. Samtidigt som jag är sjukt sugen på att klubba och göra stan denna helg så är jag lika sugen på detta. Det blir ingen fest, men det blir en jävla massa vin, lite schlager, god mat, skvaller med mera. En riktig tjejhelg. Förhoppningsvis en del sol och så ska vi nog passa på att basta och kanske ta årets första dopp. Nej, nu när jag hör det jag skriver (?) så tycker jag nog att skärgården vinner. Stan och klubbarna finns ju alltid. Men årstiden för att njuta på Bredis är man inte för bortskämd med.

Nörd som man är har jag med mig datorn, så det kommer säkerligen uppdateras något fylleinlägg eller två.

Kommentarer
Postat av: annie

Låter som att ni kommer få en toppenhelg:D Ha det så kul nu! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback