hej finland

Det har varit dåligt med träning den här veckan, av olika anledningar. Tappat motivationen ska jag inte sticka under stolen med heller att jag gjort. Men inte helt och hållet. Nu ska det snart ut och springas, eller mestadels powerwalka och jogga, men emellanåt pressar man sig själv till max och springer på. Men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag springer i över en timme. Aint gonna happen som vi brukar säga. Blev 25 minuter i nya rör efter jobbet. Hoppas det skyndar på mina finska kompisar som dykt upp senaste veckan. Stress och oro har gett mig ful hy! Solarium är inte direkt känt för att göra hyn bättre. Men när det torkar bort dom och ger en lite färg så skiter man ju i dom där rynkorna som kommer att komma senare i livet. Kompisarna må kanske inte synas på bilden, men dom finns där.


Kommentarer
Postat av: sannie

fan, skulle följt med dig efter jobbet! jag har en hel jävla fuckin armé som behöver utplånas med hård solning :D haha!

Postat av: sannie

jodu kära luiz det ska jag berätta för dig att det heter picasa :) picasa 3 för att vara exakt!

2009-05-10 @ 22:41:39
URL: http://loveliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback