ETT KLICK BORTA

Efter ett par timmars klickande på shoppingsidor har jag lyckats att stå emot det mesta. Men ett par partyklackar och en adidasjacka fick hamna i varukorgen. Det sa liksom bara klick!

Tänkte klicka hem ett par nya Converese, men allvarligt? Det finns inte dom jag vill ha i min storlek på en enda nätsida, och då är jag ute efter dom enkla vita orginal. Märkligt, med tanke på hur mycket nya modeller det har kommit... Får springa i affärer efter dom trots allt då.

 
Jag blir nästan kåt av dom här.
Men chansen att få tag på dom känns
ungefär lika stor som att jag kommer dö rik.










Kommentarer
Postat av: VÄRLDENS BÄSTA BARR

Dom finns i S-holmen. på typ nilsson, scorett eller dylikt. kommer inte ihåg, men vet att dom fanns iaf i pygme´storlek :D

2009-05-12 @ 07:37:25
Postat av: Mickis

Jag jobbar extra i en skoaffär och vi har haft dem. Men har för mig att de är slut hos tillverkaren och därav slut överallt. Många som är inne och frågar.

Postat av: K

Du kan få köpa mina strl 45 ;)

2009-05-14 @ 22:09:28
URL: http://kirill.se/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback