a day off.

En ledig dag efter helgens slit. Planerade i mitt huvud att gå upp ganska tidigt, vet egentligen inte varför, kanske bara för att få en "va duktig jag är" känsla. Men jag känner ju mig själv och borde förstått att jag inte kommer upp före elva om det inte är ngt jag måste passa. Det var dessutom mamma som kom in två ggr och frågade om jag inte skulle gå upp, då vi planerade en joggningtur. Hade hon inte gjort det hade jag med stor sannolikhet säkert legat kvar i sängen än. Men nu har jag fått i mig min gröt, så nu är det på med träningskläderna. Jag har träningsvärk i hela kroppen, men det ska inte vara ngn bortförklarning till att inte träna. Det ger mig t.o.m med motiation.


 







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback