what's wrong, my little knee?

Tanken var att jag skulle ta bussen till jobbet för några minuter sen, men...

För cirka en vecka sen så "small" mitt knä till när jag skulle ställa mig upp, det gjorde riktigt ont men gick över ganska snabbt. Har dock känt av att ngt inte står helt rätt till, det har gjort lite ont när jag har böjt knät osv men det har inte gjort så ont att jag har tänkt på det nämnvärt mycket. Igår under dagen började jag dock känna av det här mer och mer och inatt vaknade jag av att jag inte kan böja knät överhuvudtaget och då jag väl försöker böja eller belasta knät gör det fruktansvärt ont.

Så nu sitter jag här, eller rättare sagt, ligger. Har ångest över pengarna jag förlorar av att vara hemma men jag har inte så mycket val då jag går och rör mig mest hela dagarna. 09.45 är det jag som sitter bänkad för akuttiderna uppe på vårdcentralen, om jag ens kan ta mig dit vill säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback