tillbaka

Det har tagit ett tag att återhämta sig från tisdagens bravader, men det var det värt, det blev en riktigt bra kväll. Gårkvällen blev som sagt lugn och dagen till ära vaknade jag hemma hos Joanna utav att hon städade. Uppe med tuppen vid åtta för att göra lite fint innan det som hon kallar finbesöket kom. Jag och Johanna körde en tripp till Länna och glasbanken och nu sitter jag hemma. Väntar på kvällens plan, det är ännu lite otydlig. Men något ska vi göra, frågan är bara vad, vart och när. För damerna i Huddinge är det väl inte när största frågan, men det börjar bli min, som har lite utav en förfest för mig själv i detta nu. Vin på tom mage är dessutom ingen hit, så låter dom det gå alltför lång tid kanske jag inte ens är kapabel till att gå när det väl är dags.Nej då, nu ska vi inte ta i men... jag börjar bli rastlös.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hmm, känner igen mig..... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback