MALMÖ

Någon timme efter jag kom hem från att ha dansat bland glada bögar på Paradise så bestämdes det preliminärt att jag skulle åka ner till Malmö idag. Vaknade upp och fick ett samtal att jag hade en biljett dit, om jag så ville. Velade lite fram och tillbaka men tänkte ju sedan; varför i hela fridens namn inte? Det är ju bara köra. And so I did. Sitter i detta nu i första klass på x2000 på väg mot just Malmö. 320 riksdaler gick det kalaset på, inte fy skam. Ikväll blir det fest, men jag skulle inte påstå att jag är den piggaste tjejen för tillfället så jag ska nog försök sova lite. Är ju trots allt inte framme förrens stax innan tio ikväll. Det jobbiga med att sova här är att jag har två relativt unga killar framför mig, vid samma bord liksom. Det är ju inte sådär jättegulligt att somna och vakna upp utav att man har munnen öppen och dregel längs kinden. Jag brukar nämligen vara duktig på att dregla när jag "vilar".

Ingen biljett bokad hem, får se hur, när och vart denna tripp slutar. Men det ska nog bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback