har du glömt dreijer?

Det har varit jävligt kass uppdatering vad gäller "riktiga" inlägg senaste tiden. Men om jag ska vara ärlig så har senaste månaden varit fullspäckad av saker, bra som dåliga saker. Jag har haft ungefär två kvällar sen innan midsommar någon gång då jag bara har varit hemma och tagit det lugnt och gjort absolut ingenting.

Och inte blir det lugnare, inte just nu i alla fall. Senaste dagarna har vi kört varanann utgång och i kväll likaså. Lördag var spårad på sitt sätt, måndag var spårad på sitt sätt och det finns inget som säger att denna onsdag inte kommer gå i samma spår. På fredag åker vi och gör Nämdö osäkert och nästa vecka kör vi förmodligen Halmstad/Tylösand och kanske en liten tripp till Malmö. Det här ska nog bli bra.

Dagen till ära började jag och Joanna med solning på altanen, fortsatte med en god middag på Primo och nu är hon och tittar på Eves nya lägenhet medans jag sipprar lite rosé och har städat undan röran lite. Men det börjar väl bli dags att höra av sig och se hur planerna ser ut. Nu kör vi, eller?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahaha GAMLE VÄN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback