chop chop!

Jag säger precis som min sistah Joanna: Jag vill också!

Vi hade ett 3½ timmes samtal igår under kvällen. Om man kan kalla det för samtal. Båda lika frustrerade och nära till psykbryt. Den ena pressad och stressad över en uppkörning på ett hotellrum i Norrköping. Den andra halvt handikappad och instängd på 24 kvm och kämpade sig ner till tvättstugan. Medvetna om att den ena efter den andra korkade rosé på olika platser som bland annat Öland. Men å andra sidan, imorgon kommer Joanna hem, förhoppningsvis ett körkort rikare och imorgon börjar min semester. Knät har gett med sig bra, är röntgat och förhoppningsvis på helt-friskt-vägen, om inte bilderna visar ngt otäckt  vill säga. Så imorgon kväll ska även vår sommar börja. Då ska det drickas rosé tills vi själva blir rosa och planeras. Jag röstar för väskusten eftersom Öland inte verkar bli av. Men just precis nu är det väl bara bita i det sura äpplet, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback