THAILAND <3

Jag vet. Riktigt värdelös på att uppdatera och dela med mig av min underbara resa. Men skrivsuget har inte funnits och finns inte riktigt än heller. Men den kommer några rader och bilder om Thailand inom snar framtid!

Nu behövde jag bara skriva av mig av känslan jag fick när jag kollade på SemesterSvenskar nyss. Glad, ledsen, ont i magen bla, bla. Älskade Leffe med hans Rico's och pianobar där vi hängde i början av alla kvällar och lyssnade och skrattade åt härliga little Gerhard. Nej hurrni, jag undrar vad fan gör man i Sverige? Allvarligt? Under vinterhalvåret ska man inte vara här.

Back to reality, nu är det sängdags och jobb 07.30 imorgon. Jippe!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har ni fått ngn magsjuka...ni bloggar ju nästan nada...du och Joanna

2009-01-18 @ 15:03:43
Postat av: Louise

vi är fullt friska, men har andra saker för oss

2009-01-18 @ 19:44:21
Postat av: Louise

vi är fullt friska, men har andra saker för oss

2009-01-18 @ 19:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback