KLICK

Är det inte huvudvärk, så är det mensvärk. Senaste tiden alltid något när jag har släpat med mig träningsväskan till jobbet. Och eftersom att jag inte känner mig lika motiverad just nu som tidigare så gör alla små anledningar att jag skippar träningen. Jag får ta ipren mot mensvärken, vatten mot huvudvärken och hoppas att jag har lite mer motivation nästa vecka än denna. Jag vill ju, men har inte hittat de där pepptankarna än. Men det kommer, det kommer.

Senaste timmen har jag suttit och försökt förstå mig på ett nytt fotoprogram, men så fort det är på engelska blir det ju mycket mer avancerat... Men något jag förstått mig på idag är webkameran. Jag har fotat mig själv i en sådan en gång i mitt liv och den enda gången höll vi på en hel natt. Tog igen alla foton jag missade under de yngre åren ungefär. Men det var en jävla kul natt kan jag tala om för er. Jag testade självklart kameran, så nu kan ni åskåda min nya hårfärg.





















Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahah äkta webcam-kort! Lite för påklätt dock!

Postat av: Connie

Sötnos :)Fin du är

2009-01-29 @ 22:16:36
URL: http://ConnieHv.blogspot.com
Postat av: lolo

Du menar den nya som brun...är det något annat nytt så syns inte detta.



Ska ni hitta på något då Joanna återkommer efter O-hamn? Eller...

2009-01-30 @ 14:20:29
Postat av: Louise

Ja den nya färgen brun.



Ja, vi ska festa!



tack connie :)

2009-01-31 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback