LEDIG

Eftersom både jag och Johanna är lediga idag ska vi ta en runda på stan. Jag ska kika lite efter nödvändiga saker som smink, jeans och kolla om jag kan köpa en dator på avbetalning. Kan jag det ska en dator följa med hem också. Joanna följer med till city men böjer av vid bussterminalen eftersom hon ska spendera närmaste dagarna i O-hamn, som jag gillar att kalla det. Igår hade vi tekväll här hos Joanna. Flera koppar te, nagelmålning, skvaller och så blev jag ett par nyanser mörkare i håret igen. Känns bra änsålänge, förutom att jag typiskt nog har en bad hair day idag. 

Ni som är intresserade kan kika in ikväll och se vad som följde med hem förutom ett par tusingar mindre på kontot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback