BEKVÄMA ARBETSTIDER

Jag har sovit ut för första gången sen någon gång innan jag åkte till Thailand känns det som. En ledig dag mitt i veckan är inte fy skam. En av de mest positiva med sakerna på mitt jobb enligt mig är arbetstiderna. Jag börjar alltid halv åtta och slutar alltid kvart över fyra, ibland en timme tidigare. Jag jobbar var tredje helg, vilket inte heller är fy skam då de flesta av mina vänner jobbar varanann helg. De veckorna jag inte jobbar helg jobbar jag bara 4 dagar i veckan, helgveckan 6 dagar. Den här veckan är min helgvecka vilket känns sådär, men jag borde egentligen inte klaga. Dessutom så behövs det en lugn helg då och då, det vet jag ju. Men ikväll ska jag faktiskt göra premiär och jobba kväll på jobbet då dom har ont om personal. Jag blev erbjuden att jobba kväll och vara ledig imorgon vilket jag då övervägde att göra så jag får en till ledig dag innan det är helgjobb. Så ikväll ska jag jobba 16.00-22.30, det är mindre timmar än en vanlig dag. Så det kan det ju vara värt.

Kommentarer
Postat av: barran

vad du är duktig Louise :)

2009-01-22 @ 12:18:51
Postat av: jobo

vad gör du vid datorn nid 8. Skulle inte du jobba kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback