TJEJER, SKA VI SKITA I BION?

Kvällen i ära blev inte riktigt som planerat. Jag begav mig mot Medis och 54 för att möta upp Joanna & Johanna som var där och åt middag. Fullbokat och trånghet gjorde att jag inte fick sitta vid bordet utan fick sätta mig i baren och vänta på att dom skulle äta upp. Det var inga roliga 15 minuter, där satt jag ensam, med min öl och såg ut som en vilsen liten tjej som  väntade på en dejt som aldrig dök upp ungefär! Tanken var att ta ngt att dricka innan bion, men med diverse alkohol och skvaller kändes inte bio så aktullet längre. Trots betalade biljetter övervägde vi att stanna kvar. Några fler glas och några fler analyser senare kände jag att det var dags för hemgång. And here I am. Nerbäddad och redo för sömn och jobb.



Kommentarer
Postat av: världens bästa barr

Men haha, är det någon som börjat älska volbeat eller?! :D

2009-02-16 @ 12:16:06
Postat av: Louise

haha älska är väl att ta i! har ju diggat ett par låtar innan också men nu har jag börjat digga lite fler- ja! :) det va ju faktiskt du som spelade dom för mig första gången världens bästa barr!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback