IBLAND GÖR JAG NYTTA

Ja men visst har man varit hurtig idag mina vänner.

Plockat undan och satt på tvätt innan jag gjorde ngt annat när jag gick upp. Jag rökte inte ens innan, den ni. Ångbadat mig och haft lite ansiktsbehandling, fixat naglar och fötter, vikt tvätten, hör och häpna städat mitt rum utan att mor min är hemma och tjatar. Snart är det dags att gå och möta Joanna och Johanna vid bolaget, shoppa snask och tacogrejer, hämta ut mina bruna linser som kommit och sedan ha en trevlig middag. Johanna byts dock senare ut till Balazs. Sen får vi som vanligt se hur kvällen slutar.

 

Kommentarer
Postat av: a n n i e

Värsta duktig du har varit idag! :D



Vad har du för tatueringar? :)



Jag är också mörkrädd! När jag var liten LED jag verkligen av det!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback