SO THIS IS CHRISTMAS...

23:e december. Dagen före dopparedagen. För exakt ett år sen var jag och Joanna på väg till Thailand för att ha två galna veckor. För två år sen spenderade jag den här kvällen med min dåvarande pojkvän, året innan det likaså. Nu ser det dock lite annorlunda ut. Jag är varken på väg till varmare breddgrader (men har för övrigt en biljett dit 7:e april for your information) eller spenderar den med någon partner. Jag sitter i min lilla etta med min lilla lykta och julsånger och försöker komma in i stämning. Men det går sådär. Hur som helst känns detta år av julfirande inte så viktigt. Imorgon ska jag upp och jobba och jag menar, bara en sån sak.






















 

 





...i hope you have fun!


Kommentarer
Postat av: Lenita

God Jul :)

2009-12-23 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback