PRIORITERINGAR

Tredje vita veckan samt två arbetshelger på varandra har passerat. Detta betyder att jag är ledig i tre helger nu och endast har en vit helg kvar innan det får festas igen. Men jag märker att min kropp mår bra av det här, så det är inte tillbaka till att festa två dagar i veckan. Kan ha blivit gammal och vis senaste tiden eftersom jag känner att jag måste prioritera min hälsa och ekonomi före fyllekvällar som jag inte minns dagen efter. Eller så har jag bara insett värdet av att må bra, inte alltid behöva tänka på pengar, vara piggare, gå ner i vikt med mera. Det jag saknar mest är den sociala biten med att flänga runt berusad på stan. Måste ju erkänna att de senaste veckorna har varit jävligt ensamma. 

Men just nu handlar det mest om att sova, jobba och träna. Därav händer det inte så mycket här. Inte för att jag inte spenderar timmar vid datorn, men jag har liksom inget mer än svett ungefär att dela med mig av känns det som.

Men för att inte låta alltför tråkig; Jag längtar efter rödvin och den 18:e december, då är det klackarna i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback