RÄDD

Är det kvällar som dessa man har att vänta sig nu när hösten kommer? För det är verkligen inte okej. Mörker och ensamhet är inte riktigt min grej. Har aldrig varit. Kommer aldrig att vara. Jag fasar för att den här hösten ska bli likadan som förra. Om det nu finns någon gud ber jag till den att det inte blir så. Eller så får jag helt enkelt själv se till att det inte blir så. Men som vanligt kan man inte styra allting hur mycket man än vill. Man kan dock styra sina handlingar och vara tillräckligt smart nog att inte sätta på Melissa Horn. Men jag brukar inte beskriva mig själv som smart.

Imorgon ska jag köra skiten ur mig själv på bodypumpen. Koppla bort allt och koncentrera mig på det jag vill vara koncentrerad på nu. Typ.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback