frågan är när jag ska lära mig?

Inatt var första natten sen i söndags som jag fick sova på riktigt. Och dessutom sova ut. Ingen ställd klocka resulterade i att jag kom upp från sängen vid ett, men jag har inte det minsta dåligt samvete gentemot mig själv eftersom jag kände att jag verkligen behövde det. Men något vettigt ska man väl försöka göra på sin enda lediga dag denna vecka, så det blir lite tvättstuga och kanske en liten städrunda. Kanske.

En annan syssla idag blir att fundera ut hur jag ska klara mig fram till löning.
-175:- sa kontoutdraget igår. Visserligen visste jag att kontot inte var fyrsiffrigt, men what the fuck?! Så kan det gå när det dras belopp flera veckor efteråt tydligen. Önska mig lycka till, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback