NU FÅR DU TA OCH SKRIVA ETT PAR RADER LOUISE

Det är alltid lättare att beklaga sig över saker och ting än försöka beskriva lycka. Allt är visserligen inte på topp, idag har bland annat förkylningen tagit över mig, jag har kommit in i en äcklad-av-mig-själv fas och ska köpa nytt gymkort det första jag gör när kontot fylls på igen, ett och annat tråkigt besked har påverkat mina tankar senaste tiden och att jag inte vet hur det ser ut med jobb närmaste tiden gör en lite smått orolig, men besides from that så rullar allt på fint och det händer och har hänt saker senaste tiden som man bara kan må bra av. Fint väder, trevliga tillställningar som bland annat kryssning, middagar, födelsedagsfiranden och sist men inte minst kärlekbekräftelse. Senaste månaderna har gått otroligt fort och helt plötsligt har jag en person som från början var jävligt otippad men som jag tycker om grymt mycket vid min sida var och varanann natt. Året som singel gick fort och gav mig en och annan erfarenhet och upplevelse som med allt annat. Nu är det en ny tid och jag trivs redan med tanken att få uppleva nya saker med min nya kärlek och mina vänner våren nollnio.

Kommentarer
Postat av: Connie

Du förtjänar all lycka!

Postat av: sannie

ÅH VA UNDERBART luiz :D



måste få träffa din lille kärlek nåndag!



du förtjänar verkligen ALL KÄRLEK i världen, det vet du.

2009-04-15 @ 13:08:35
URL: http://loveliness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback