underbara sol

Fredagen försvann lika snabbt som den kom och det kommer väl denna underbara dag också göra. Kvällen igår bjöd på resturangbesök i Gamla Stan med pojken min. Mysigt ställe och god mat. Några timmar senare va vi hemma hos mig igen och pimlpade vin sen tjatade jag oss till Snaps för att möta upp Joanna & gänget. Hade väl egntligen kunnat skippa det men så blev det inte. Huvudet bankade inte nådigt imorse i ett ljust litet rum när vi vaknade. Frukost på ballen sen lämnade han mig oh sen dess har jag pinat mig ute i solen. Det går inte att ligga på soffan en dag som denna (nej då Joanna ta inte åt dig...) Nu är det dags att ta en dusch och ladda om för om en stund kommer Therese. Det står middag, vin och prat att ta igen på kvällens schema till att börja med. Sen tar vi nog oss till en smockad uteservering och låter kvällen bli som den blir!


Kommentarer
Postat av: annie

åh TACK louise! vad glad jag blir!

du är så söööt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback