FLYTT.

Då var man med lägenhet. Jag har funderat lite fram och tillbaka men bestämde mig idag för att ta den. Ser egentligen inga större anledningar till att inte flytta. Det skulle vara att jag och ekonomi inte går ihop men sålänge jag betelar min hyra och mina räkningar först ska väl det här gå bra. Nu vill man ju egentligen bara flytta på en gång men Årsta får vänta på mig i cirkus 2 månader. Men den som väntar på nått gott!


Glad för detta kan man ju vara. Vilket jag verkligen är.


Men i övrigt är det en konstig kväll. Kan inte riktigt sätta fingret på det, samtidigt som jag verkligen kan göra det. Jag vet inte. Jag säger som Tom; Jag vet inte, finns det mer potatis? Vi talar inte mer om det just nu ungefär.











Kommentarer
Postat av: beafis

Ååå vad skoj för dig gumman.. hoppas arr lägenheten är fin.. :)

Postat av: Syster

Haha! lolo har kommenterat min blogg och hon/ han kallar dig fortfarande för igelkotten :)

2009-04-29 @ 11:47:26
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: Louise

Bea: Den är liten men mysig :)



Tess: haha jag vet, jag vet hon har hakat upp sig på det där!

2009-04-29 @ 17:27:50
Postat av: annie

Grattis lillan! :D

2009-04-29 @ 17:43:40
URL: http://lillaannie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback