DAGSFÖR FLYTT?

Dagen till ära har innehållt arbete, solarium, tripp till Årsta för att kika på en lägenhet, powerwalk/joggingtur. En bra start på veckan måste jag säga. Nu står jag i valet & kvalet och ska bestämma mig för hur jag vill göra med lägenheten. Dom flesta säger att det bara är att köra- jag har ju tjatat om att jag vill flytta ett tag nu. En del av mig säger samma sak. Det finns en massa fördelar med en flytt till en egen lägenhet. Samtidigt finns det ju alltid något mindre bra- så som dyr peng för få kvadratmetrar. Men å andra sidan skulle det vara grymt att ha ngt eget även om det så är litet. Det är en mysig lägenhet 7 minuter från Gullmarsplan. Inte fy skam. Jag ska tänka ett par dagar till men så som jag känner nu så lutar det åt flytt i början av juli...


Kommentarer
Postat av: annie

Kör på, sweetie! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback