CRAZY DAYS!

Det går knappt att förklara senaste dagarna. I princip 24/7 med vännerna, alkohol, grillning, skratt och mycket mer. 

Nu sitter vi här återigen, i Joannas pärons villa för fjärde dagen irad. Norskan spirar, Malin porrar sig, Barris fnittrar och vill feck fua, Joanna spekulerar "Ola's" sms och cencurs fuktiga Goff hänger på en mopp på verandan. Vi har ingen aning om vad som händer ikväll, men det bir garanterat en kväll minst som alla andra. Det känns som en sista dag på semestern så vi tänker inte däcka i första taget! Nu är det några på väg mot Skogsvägen och man vet aldrig hur denna kväll kommer sluta.

Det är ångest att det är söndag imorgon...
Men något som får oss tänka positivt är att nästa söndag är det visning på en villa, en fett najs villa, i Älvsjö som förhoppningsvis kommer säljas till Joanna. Där kommer kollektivet vilket innehåller mig, Joanna, Barris & Malin ha grymt många sköna kvällar. Hoppas, hoppas, hoppas!!! Det kan faktiskt inte hända ngt bättre i mitt liv just nu än att vi fyra flyttar ihop <3 I en villa som dessutom har pool ;)

Nu ropar dom på mig, det är ju schlager! 



Kommentarer
Postat av: annie

åh! får jag också flytta in? :P

Postat av: Emilié

Uppdatera? :P

2008-05-09 @ 12:19:48
URL: http://plump1s.blogg.se
Postat av: lolo

Vet att du skriver när du känner för det....

Det är bara det att då ni skriver att ni ska uppdatera och sedan inte gör det, så blir man lite irriterad.
Ialla fall om man som jag har lika med noll i tålamod. D vs jag har ingen lust att vänta.

Förresten vad har hänt med din vän Joanna? Är hon sjuk? Jag tänkte på att hon inte har skrivit något på länge.
Inte ens sett min kommentar.

Och det sista hon skrev, enligt vad jag kunde se på det hon skrev, tydde på att hon var frustrerad....eller deppig....

2008-05-14 @ 08:35:41
Postat av: lolo

Nu är det väl ändå dags för en uppdatering?

Eller har du fått samma förkylning som Lenita hade?

Ska du göra något trevligt i helgen?
Själv ska jag träffa några vänner dricka vin och skvallra lite.... det gamla vanliga

2008-05-16 @ 09:27:02
Postat av: Louise

Efter helgen ska jag knåpa.
Nej det har jag inte, har bara inte haft lust att skriva, även fast det händer grejer.
Igår var det bio ikväll blir det alkohol!

2008-05-17 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback