Zante närmar sig..

Gårdagen började på Melanders fisk och en god lunch med Johanna och Jossan. Senare fick vi sällskap av min älskade syster och hennes karl tills vi gick vidare hem till mig och drack vin i solen på balkongen. Jossan lämnade oss men jag och Johanna tog oss hem till syster senare på mer vin, plump och whiskey? Sovsällskap fick jag av loco-Johanna.

Denna dag har gått åt till att växla pengar, packa och städa. Allt är klart och nu sitter jag hemma hos Joanna där jag ska spendera de sista timmarna innan vi beger oss mot arlanda inatt vid halv fyra... Om elva timmar närmare bestämt! Vi ska snart gå och äta på Deli sen är det bara försöka sova några timmar.

Förstår inte riktigt att vi ska åka, men en sak vet jag... Och det är att det kommer bli en grym resa. Den här prognosen känns lite mer lockande än åskan och blixtrarna här hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback