vad gör jag hemma?

Lördag natt, klockan är halv ett och jag skriver ett blogginlägg. Jag är inte ute och dansar med en redbull vodka i handen som det brukar se ut. Cross in the roof så att säga. Istället har jag haft Johanna och Joanna här. Ätit thaimat, kollat på film och hör och häpna tvättat två maskiner. Nu har dom dock lämnat mig och jag är lite sliten sen natten så jag ska satsa på att sova snart. Imorgon blir det förmodligen en solning och börja packa inför resan. Det är riktigt nära nu..

Kommentarer
Postat av: lolo

Vore kul om ni la ut lite bilder på hur ni har inrett där ni bor....skrev även detta på Joannas blogg.

Är det ifrån Arlanda som ni flyger eller ska ni till den andra flygplatsen....då blir det långt.

2008-07-20 @ 07:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback