TORSDAG, DAGEN INNAN FREDAG

Jobbade bara halva dagen idag och efter det begav jag mig hem till mammas nya lägenhet på Söder. Den var jättefin! Vi satt och pratade en lång stund om mitt och M's förhållande, problemensvartsjukan. Det var jätteskönt att prata med mamma lilla. Vi träffas nästan aldrig längre så det kändes riktigt bra. Efter det tog vi en promenad till ringen och shoppade loss lite på rean. Blev dock inte tillräckligt lite för att hålla ångesten borta... Det räckte tydligen inte med en blus för 25 kronor och en kjol för 40 kronor. Efter det begav jag mig hem mot spisen och lagade middag i min ensamhet, slumrade till på soffan och sedan blev det en solning med Joanna & Barris. Halvtråkigt att vi såg efteråt att vi hade tagit just dom tre med nya rör. Hej hej kräfta imorgon! Svider redan om läpparna.

Det var min dag det, lagom och trevlig.

För två dagar sen var det by the way 4 år sedan Robert dog. Tiden går fort, som man brukar säga.

image429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback