TANDLÄKAREN = RÅN

Yttligare en day off från jobbet, men var uppe rätt tidigt ändå för att besöka tandläkaren. Nemas problemas, andra hade väl gjort allt för att få stanna i sängen med deras tandläkarskräck men jag är så van sen jag började gå där en gång i månaden när jag fick tandställning för cirkus sex år sen. Nåväl, jag visste att det var något fel på en tand och ville därför dit för att se vad det var. En bit har lossnat, som jag misstänkte en dag på Castello i typ juli. Men det åtgärdade dom självklart inte nu utan jag fick två nya tider. Dagens besök gick på 449:-. 449 kronor för att få tårar i ögonen av röntgenskiten. Vill inte veta vad de andra gångerna komma kosta, sjukt dyrt...

Idag känns det att jag tränade igår, både i magen och ryggen. Men så ska det vara, då blir man mer taggad till att träna. Och det är precis det jag tänker göra, dock inte magen och ryggen. Blir kondtion och fettförbränning ikväll på bandet och cykeln, endast. Men det är det jag gillar mest. iPoden på högsta volym och springa sig svettig och springa lite till. Och äta relativt nyttigt har jag också lyckats hålla och inte en enda droppe läsk på hela veckan, you go Louise!



Kommentarer
Postat av: Karin

Heja heja! :)
Har också blivit superduktig. Det suger. Är svintråkigt. Men rätt kul i sommar när man trivs i bikinin :)

2008-01-17 @ 22:38:49
Postat av: annie

fan vad duktig du är som tränar! det är fan skitsvårt att ta tag i det! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback