SENASTE

Whats new?
Lördagen var som alla andra gånger bra. Trevligt med bowling som en del av förfesten. Vi fick vårat första klagomål sen vi flyttade hit för mer än ett år sen. Men jag förstår, för/efter fest 90% av alla helger, dom måste ha stått ut. Söndagen var det dags att flyttstäda hos mamma & Lasse för min del och Mattias skulle promt upp till Kungsberget och åka snowboard. Vi hade sovit max två timmar och hade druckit alkohol under betydligt fler. Detta resulterade i att jag spydde som en gris i den nytvättade toaletten och att Mattias ramlade efter tre åk och bröt nyckelbenet. Jag stod ut mina timmar av städning, råbakis. Jag fick ju trots allt 500:- för tre timmar, det är en bra lön. Mattias är sjukskriven i 4-6 veckor. Så när jag kommer hem från jobbet är det bara börja på nästa jobb. Får göra allting här hemma nu själv. Jag sätter t.o.m på min karl hans strumpor.

Annars har det det nog inte hänt så mycket. Jobbat måndag & tisdag, ledig idag så nu bär det av mot gymet!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback