NYSLINGAD

Var uppe tidigt imorse av anledningen att jag skulle till frisören. Efter det blev det glasbanken och en titt i de få affärerna som finns här i high valley. Jag tror att jag är nöjd med håret. Behöver mina damers åsikt innan jag själv kan bestämma mig! Barris kommer väl inte digga det, hon vill ha mig mörk. Men jag går inte tillbaka till den mörkaste jag hade förut faktiskt. Dom kommer hit ikväll, käkar, förtär alkohol, sjunger singstar och blir fulla & roliga. Sen drar vi till stan. Vilket ställe det blir ikväll är inte bestämt, vi bestämmer oss alltid i sista sekund. Men det är så det ska va! Skulle vara kul att prova något nytt... Det mesta funkar för min del om det är skön musik, det är det absolut viktigaste!

Mår lite illa och jag tror det beror på att jag inte har ätit en endaste smula idag så nu ska jag gå och titta till mina kokande ägg. Ägg & kaviar, bra grejer!

Trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback