KOM TILL MIG KÄRA HELG

Jag tycker den här veckan gått ovanligt sakta, men det är väl bara för att jag är sjukt taggad på festligheter och sugen på min lagom feta lön som droppar in på kontot imorgon. Så på lördag sitter jag väl där med en drink i handen och tycker veckan har gått fort, trots alls.

En dag kvar på jobbet sen helgen ledig. Ledig från jobb, men annat finns ju inplanerat. Imorgon blir det förmodligen middag ute och bio med Mattias. Lördag frisören på förmiddagen för att sedan åka till söder och mammas nya lägenhet. Skulle vilja hinna kolla lite i stan också... Sen vet ni ju, party, party, party!

Snart kommer min halvt handikappade man hem från träningen med småkillarna. Han ringde nyss och sa att han avslutar träningen tidigare p.g.a att han ramlade på vägen dit och tog emot med den redan skadade sidan. Varför blir jag inte förvånad? Gullponken. Idag får han by the way tillbaka sitt körkort efter 4 månader. Nu är han ju dock skadad och utan bil... Men va fan, det är väl flashigt att ha körkort. Det tänkte jag också ta inom ett år. Sa Louise och sket totalt i att ta tag i det...

     

Jag älskar dig hjärtat

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahah inte för inte han kallas Mongo Matte!

Postat av: annie

Heeej söt! Förlåt, jag har inte sett dina kommentarer! Nästa gång jag jobbar är på måndag 9-18! Jobbar på Daglivs i Fridhemsplan. Hur vill du göra? Misstänker att du vill ha kjolen nu i helgen? ;) Puss o kram!

2008-01-26 @ 09:59:54
URL: http://annieogren.blogg.se
Postat av: annie

Aj då! Jag jobbar på måndag, onsdag, torsdag, fredag och söndag nästa vecka! 9-18 alla dagar utom fredag, då jobbar jag 7-16.30.

2008-01-26 @ 14:05:36
URL: http://annieogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback