HEJ ANTIBIOTIKA

Nu har min hals jävlats med mig i tre veckor. Har varit nära på att gå till farbror doktorn men sen har den lugnat ner sig och jag har känt att jag inte har haft tid. Kände igår att det kanske var dags att gå dit trots allt med tanke på att det gör ont ända till örat. Men nej, jag säger att jag kan jobba istället eftersom dom behövde folk. Imorse kändes det inte så. Var tvungen att ringa jobbet för att senare sitta i telefonkö till närakuten. Så nu ska jag dit om en timme. Det är väl nå vanlig halsskit som man får antibiotika mot. Men det är dags att bli av med det här nu!

Men imorgon ska jag nog ta mig till jobbet, om dom inte skulle säga att det var en tumör jag hade kanske. Lördag ses det som vanligt fram emot att umgås med mina damer. Denna gång hemma hos mig med SingStar för ovanlighetens skull. Men det blir relativt lugnt med tanke på att vissa har ostadig ekonomi och då menar jag inte
http://joan.webblogg.se och att jag dessutom ska upp tidigt på söndag för att hjälpa mamma flyttstäda. Det är nära deras flytt nu, aldrig mer festligheter i kära villan i Hökarängen. Men minnena kommer vi alltid bära med oss!

Nu ska jag ta mig en till kopp te sen är det dags att sätta sig på bussen med BSB nya album Unbreakable i hörlurarna, bra grejer.

image402

Kommentarer
Postat av: Balazs

Alltså, kanske 2007 års allra bästa skiva? Den är ju tokgrym! Jag hakar på konserten så ni vet ;)

2008-01-10 @ 20:42:36
Postat av: Louise

aa lätt :)
ja det är klart du ska, vi räknar med dig. benny sa att du hade övertygat honom att följa med också:)

2008-01-11 @ 16:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback