ett inlägg om 2007 som jag inte är nöjd med men palla skriva om

2007..

Året började bra,
jag och Mattias hade bara varit tillsammans någon månad och jag hade flyttat in hos honom. Jobbade på Media Markt och trivdes grymt bra med mina kollegor, dock inte med självaste jobbet. Det jag kommer ihåg mest av februari månad var att det var redan då det kom tjaffs mellan mig och M. Mars månad fick jag sparken och satt arbetslös ända till augusti. Därimellan alltså april/maj var det mycket fikor med Joanna med tanke på att vi båda bara satt hemma. Mycket onödig tid framför dator och TV tyvärr men som vanligt mkt fest. Juni kom och det var bad och picknick, fester, bland annat Benny & Camillas 20årskalas, film med den då såkallad kvartetten. Juni fortsatte och tanken var att vi skulle köra en favorit i repris på Bredholmen på midsommar, men så blev det inte. Midsommar firades på Martins land med Mattias och hans vänner. Bra till en början men egentligen vill jag bara glömma den helt och hållet. In på juli och längtan efter att göra något. En tripp till älskade Nämdö med familjen. Sedan bjuder Joanna med mig till Rhodos. En resa som skulle vara lugn och egentligen bara innehålla sol, bad och någon enstaka drink. Tjena! En oförglömlig vecka bestående av sjukt mycket alkohol, fest med härliga grannarna, bargatan, sol, bad, tatueringar och typ ingen mat för min del. Hemma en vecka med M sedan åker han till Tylösand i en vecka och jag bor hemma hos Joanna eftersom hennes Eric också var i Tylösand. Vi fortsatte förtära alkohol, varje dag, även om vi bara kollade på film. Augusti kom och grabbarna kom hem, dock hade det hänt ngt med Joannas pojkvän och kvartetten splittrades. Kräftskiva hos Fabbe & Johanna. Sommaren var slut och jag började jobba på hemtjänsten. Det var Håkan H på grönan. Hösten har varit fylld av fest, varje helg. Singstar, förfest/efterfest hos oss, GK, födelsedagar. Mina två bästa vänner lämnade mig för Thailand en månad och jag trodde jag skulle deppa ihop. Men jag klarade det galant. Jag fyllde 20 och jag & M firade ett år i november. M hann även med att bli av med körkortet i höstas. Vi har gjort om hemma, bråkat, blivit sams och älskat varann mer än någonsing, varit nära på att göra slut, varit långt ifrån att göra slut. Vi har fått nya medlemmar i familjen, fiskar bland annat Holger & Harry. Nyårsafton firades ända tills halv ett dagen därpå och nu sitter jag här i januari 2008 och har ingen aning om hur detta år kommer se ut. Kommer jag ha kvar jobb på hemtjänsten? Kommer jag och Mattias hålla ihop? Ska jag börja plugga? Kommer jag ta tag i träningen och körkortet? Jag vet inte, det återstår att se. Det jag vet just nu är i alla fall att det kommer bli kryssning i början av februari, cirkus de soleil i slutet av februari, åre eller liknande &  BSB i april och självklart fest med tjejerna helg efter helg, man tröttnar aldrig. Sen vi får helt enkelt se hur detta år slutar...

Hej då 2007 och allt som de innehöll. Välkommen 2008.

Här kommer 2007 i bilder också. Enjoy!


                                                              

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja 2007 hade sannerligen sina höga toppar och djupa dalar, förhoppningsvis blir 2008 fyllt av det 2007 avslutade med; härliga fester och underbara vänner! Älskar dig!

Postat av: annie

Vilket jäkla coolt akvarium! Måste varit jättedyrt :) Jag är lite nyfiken på spottarna ni har satt upp i taket! Var det svårt att sätta upp det och kostade det mycket? Skulle vilja göra så i vardagsrummet för det är så satans mörkt här! Hoppas allt är fint med dig söt! Puss!

2008-01-11 @ 07:37:00
URL: http://annieogren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback