EN 6:A WHITE RUSSIAN TACK!

Man skulle kunna säga att det var en ny överaskning i ägget i fredags. En hel jävla timmes kö innan vi entrade 90's (alltså inte i närheten av GK) och framförallt Barris blev lite besviken av olika anledningar. Dansade till antingen techno, aqua eller scatman och drack endast 6:or. Detta resulterade i att för mig är det ganska svart från det att vi går ut från stället. Jag vet att jag mådde dåligt i taxin och ännu sämre när jag kom hem. Äcklig som man är spydde jag i vasken i köket (nu behöver inte Joanna vara ensam om detta) och sov med huvudet där fötterna ska vara med en hink nedanför sängen. Sov i 13 timmar och inte fan mådde jag bättre för det. Hela lördagen gick dom där klassiska tankarna genom huvudet "jag ska aldrig mer dricka". Tss! Helgen it is. Men man kan ju tagga ner lite med 6:orna denna gång.

     

 

Jag var fortfarande sliten på söndagen när jag jobbade. Deckade när jag kom hem och när jag vaknade, guess what... så hade jag fått ont i halsen igen. Vad är det för jävla skit?! Det har fortf. inte släppt och just nu känns det faktiskt som att jag har lite feber. Så det är väl bara börja kurera sig för det är jobb ons, tors och fredag. Och som nästan alltid party på lördag. Så fram med liter av vatten, frukter och vitaminer.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Finally en update! Och det där med 6:orna är nog en bra idé ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback