HEJ DÅ PENGAR.

Nu har jag satt sprätt på lite pengar, tusen spänn i mataffären känns väl sådär men nu ska jag inte behöva handla på ett tag. Dessutom har jag försökt köpa relativt nyttiga saker. Sen lite behövliga saker från Farsta som jag var och besökte en sväng på förmiddagen.

Det är visserligen ganska kul att handla mat, om det hade varit för någon annans pengar hade det varit ännu roligare. Nu har jag inte så mycket att göra. Har satt på en maskin med tvätt, skurat golven och plockat. Känner mig duktig idag måste jag säga.


Nu ska jag äta middag och sedan kolla efter resa. Min karl och hans kompisar har tydligen bokat alanya nu. Så tjejer, vart drar vi. Zante?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en klänning eller kjol på bilden? ( den svarta me knappar upptill) vart är den ifrån?

2008-02-27 @ 07:44:07
Postat av: Louise

varför är du anonym i dina kommentarer?
det är en tubtop från cubus, den ser lite större/längre ut på bilden än vad den är i verkligheten.

2008-02-27 @ 11:25:43
Postat av: Anna

Zante är riktigt schysst partytillhåll tycker jag!
Var i Laganas förra sommaren och tyckte att det var super!

2008-03-01 @ 17:13:19
Postat av: Connie

Eh pengar är onödiga saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback