GICK JAG EKONOMI ELLER?

Två senaste helgerna har innehållt en hel del jacuzzibad och alkohol, we like! Nu i helgen vankas det dock annat. Alkohol är ju självklart med i bilden men det börjar på Stuvstakällaren och återträff för SMEK/SMEKBE. Hur roligt som helst enligt mig. Förhoppningsvis blir det staden efter det. Så det är vad jag ser fram emot denna vecka. Har egentligen inget annat inbokat, jobbar lördag på dagen, har inte fått några andra dagar men jag hoppas verkligen the boss hör av sig imorgon. Efterlängtade 26:e imorgon, vilket betyder lön. Men efter att ha satt sprätt på senaste lönen som var 15000:- på två veckor så ska jag verkligen försöka vara försiktig denna gång. Har gjort en budget som jag måste följa, nu har pappa hjälpt mig alldeles för mycket. Jag är 20 år och har flyttade hemifrån för mer än ett år sen, jag måste för fan kunna hålla i mina pengar?! En grej kan ju vara att ta det lite lugnare på helgerna. Men jag och mina damer har kommit fram till att vit månad inte är att prata om förrens oktober. Illa.

Denna dag har gått åt till att bråka, en powerwalk och storstädning. Har precis ätit pommes frites till middag, för det finns inte så mycket mer att erbjuda här hemma. Känns som att det blir en storhandling imorgon. Och svabbning av golven, då skurmedlet var slut idag. Och kanske en powerwalk. Jag vet inte.


Det är mycket jag inte vet just nu känns det som.
Jag vill också känna för att gå på en äng och sjunga "Ja, jag är lycklig"..

image440


Kommentarer
Postat av: Emilié

Men usch, vad deppig du låter :(
Hoppas att vi kan pigga upp dig på lördag!!

Postat av: Joanna

Om du bara vill och kan så kan du styra upp livet så att även du kan nynna "Ja,jag är lycklig.." Ingenting är omöjligt haha! Älskar dig!

2008-02-26 @ 00:13:40
URL: http://joan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback