YOU GO KEVIN

Efter jobbet tog jag bussen raka vägen hem till Joanna och hjälpte henne med middagen. Hon bjöd mig och Johanna på fläskflié provencale och det var grymt gott. Till det blev det vin och sedan har vi roat oss med att göra en karta med en hel del människor som har koppling till varandra, sjukt men kul. Sedan stod det Idolfinal på schemat och det var helt rätt som vann tycker jag. Malin har precis dykt upp med panacotta och Johanna sitter och tjatar sönder sig om att gå ut. Nu är hon bitter för att hon inte får med sig någon. Men min ursäkt är att jag jobbar imorgon och snart är det nog med vin för min del. Jag har faktiskt bara druckit knappt tre glas vin på typ 6 timmar trots att det som vanligt finns en bag in box. Vågen för Louise!

Imorgon efter jobbet ska jag ut och äta med pappa och sen ska jag hem och sova, i flera timmar. Ser fram emot det redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback